کد مطلب : 43294 تاریخ مطلب : 1398/10/01

موفقيت بيشتر اتحاديه ها در گرو ادغام و انسجام آنهاست/نه به تجزيه اتحاديه ها، لزوم ممانعت از موازي کاري

رئيس اتحاديه صنف خرازي فروشان و وابسته تهران با تاکيد بر اثرات مثبت انسجام اتحاديه هاي صنفي اظهار داشت: افرادي که در صدد انفاق هستند و موفقيت را در جدا کردن اتحاديه اي منظم و با قدمت بالا مي دانند نه تنها سخت در اشتباه هستند بلکه برقرار و دوام خود را نيز نمي توانند ضمانت کنند.

سيدحسين دکمه چي رئيس اتحاديه صنف خرازي فروشان و وابسته تهران با تاکيد بر اينکه که اگر در جايي تخم نفاق پراکنده شود ، اول پاي منافق را خواهد گرفت گفت: تنها زير سايه قانون و پرچم صداقت و نظم مي توان به موفقيت رسيد.

وي افزود: با توجه به بررسي هايي که وزارت صمت در سال هاي اخير جهت استحکام و قدرت بيشتر اتحاديه ها و ديگر سياست هاي مد نظر خود داشته، موضوع ادغام اتحاديه ها را مطرح و برخي نيز طي سالهاي گذشته انجام پذيرفت، حال با اين شرايط و برنامه ها، افرادي بدون در نظر داشتن نتايج عملکرد خود و آينده نگري متاسفانه به دنبال تاسيس انجمن يا اتحاديه اي جداگانه هستند.

دکمه چي در ادامه بيان داشت: وقتي سخن از اتحاد، انسجام و قدرت در اتحاديه هاست، جدا شدن از يک اتحاديه با قدمتي طولاني و افرادي با تجربه و متخصص، نشان از ايجاد نفاق است، اتحاديه هاي صنفي از جمله اين اتحاديه با تلاشهاي بسيار زير لواي قانون و با تکيه بر پشتکار توانسته اند اعضاي زيادي را تحت پوشش خود قرار دهند به جايگاه فعلي برسند تا آنجا که حدود 20 هزار عضو تحت مديريت اين اتحاديه با 17 رسته در حال فعاليت است.

دکمه چي تصريح کرد: تنها زير سايه قانون و پرچم صداقت و نظم مي توان به موفقيت رسيد، همه کساني که در صدد انفاق هستند و موفقيت را در جداکردن اتحاديه اي منظم مي دانند نه تنها سخت در اشتباه هستند بلکه برقراري و دوام خود را نيز نمي توانند ضمانت کنند، که اگر در جايي تخم نفاق پراکنده شود ، اول پاي منافق را خواهد گرفت.

وي با اشاره به خريد ساختماني در خصوص دپارتمان اسباب بازي گفت: از چند سال گذشته در تدارک خريد ساختماني در خور و شايسته براي ايجاد دپارتمان اسباب بازي بوده ايم که با طي تمامي مراحل اداري و صدور مجوز از تمامي نهاد ها و ارگانهاي مربوطه موفق به تهيه اين ساختمان به متراژ 300 متر به لطف خدا و همکاري اعضاء شده ايم که پس از بازسازي و تعميرات اساسي ، آماده بهره برداري است.

سيد حسين دکمه چي اضافه کرد: در حال حاضر اتحاديه کلاسهاي آموزشي مختلفي را در ساختمان اتحاديه برگزار مي کند که اساتيد از سوي اتاق اصناف براي تدريس در کلاسها حضور مي يابند.

نیمتا روزنامه های صبح کشور